Bimelek Ulkerm__ ben tam 37.inci haftamda oldum ama kendi isteğimle değil. Siz neden istiyorsunuz 37. İnci haftada ?
Ulkerm__ [bilinmeyen] bende 3cu hamilelik.yaram ariyor.bobreklerimde cok ktu durumda.zorlaniyorum.onun icin 37 haftada istiyorum