Seymaben akıntı ıslaklık şeklinde değil bardaktan su boşalırcasına bi su geliyor hem de fışkırarak bunu anlamamanız mümkün değil. Geldiğinde evet bu suyum dersiniz. O gelen suyunuz değildir sanmıyorum. Islaklık diyorsunuz akıntı gelmiştir. Ben de sizin gibi anlar mıyım diyordum doktoruma, o da bana o gelirse anlamaman mümkün değil diyordu