gbyalcin Pztf93 bende miyop astigmat var, gözlüğümü de hamileliğimden 2-3 ay önce almıştım. Hamilelikte gözlüğüm de çok fayda etmemeye başladı ama ben tekrar gitmedim doktora hamilelikte normal olduğu için
Zeytin20 Pztf93 göz hastasıyım. Gebelikte göz doktorumda takip ediyor. Gebelik hormonunda ilk ve en çok etkilenen organ gözlermiş. Yine de kontrol ettirmenizde fayda var. Benim normal doğum yağmam yasak gözlerimden dolayı. Normal sancı göz basıncını arttırıyormuş.
ipekveatlas ya sanki benim biseyler degisti gibi. tv falan uzun süre izleyemiyorum gözlerim sızlıyo ve bulanık görmeye baslıyorum sanki bi doktora gitmem gerej
Pztf93 ipekveatlas Kaç haftalıksın şuan. Benim de gözlerim yanmaya başlıyor fazla ekrana bakınca. Cildimde çok kurudu zaten. Belki göz kuruluğu da olabilir hamilelikten dolayu.
Mevaninannesiii Pztf93 evet baya hem de canım. 1.75ken 2.25 olmuş doktor çıplak Gözle körsun dedi evet dedim🙄
Zeytin20 Pztf93 benim durumum ekstrem. Kör oldum daha önce. İlk gebeliğimde ayda gidiyordum ama bunda başında ortasında sonunda doğum sonrası diye planladık. Neler olabileceğini nelerle karşılaşacağımızı biliyoruz çünkü. 🌸