Kizlar yaklaşık iki aydır kullanıyorum ben hafta da bir kere kalçadan ama her seferinde topak kalıyor masaj yapıyorum geçmiyor bir faydası oluyor mu öyle, kendimi asla kasmiyorum olurken, sağlık ocagindaki hemşire yapacak brisey yok iğne yağlı ben bile vururken zorlanıyorum dedi sizde de öyle oluyor mu