Selam kızlar 14. Haftadan 19. Haftaya kadar su gibi akıntı problemi yaşadım test yapıldı amniyon sıvısına rastlanamadı bebeğin suyu da normal dedi doktorum. 3 gün önce gittiğimde. Ama son 2 haftadır durmuştu bugün yine bayağı bayağı oldu su gibi çamaşırı ıslatacak kadar aranızda bu durumla karşılaşan var mı acaba normal mi ? Hafta ilerledikçe tedirginlik başlıyor 🥺