Kızlar 3 haftadır uğraşıyorum karışımlar la geçmedi en son wilkonson pomad kullandım ama ilacı suruyorum tekrar yenileri çıkıyo dün üçüncü gündü gece yine koltuk altim da yeni çıktı kullanırken çıkmaması gerekiyo demi lütfen bı yol gösterin doğuma 3 haftam kaldı Bebek doğmadan geçsin istiyorum herşeyi yıkayıp utuluyorum herşeyi yapıyorum ama geçmiyo yardım edin lütfen üç haftadır ağlıyorum 😭😭😭😭😭😭