Ayselsilahimigetir iki doğumda zor ki😌 bende tüp bebeğin iğnelerine başlıcakken hamile kaldım genetik hastalıktan dolayı normal yolla hamile kalmamalıydım ama korunurken kaldım işte🤷🏻çok şükür bebeğim sağlıklı ben bu durumda bile riske atmak istemıyorum