merhaba. bebek hareketleri canimi cok yakmaya basladi. gunde 2-3 kez oluyo ve gobegime bakinca gorebiliyorum yumurta gibi sisiyo sagdan soldan 😢 nstde sanci cikmiyo nisan da gelmedi. sadece bu hareketlerden dolayi aci cekerken sirtim agriyo. bunlar normal mi? kasilma ya da sanci oldugunda nasil anlarim? benim ilk gebeligim o yuzden hic bilmiyorum 🥺🥺