Tubican ben ilk gebeliğimde üç kutu imom bitirmiştim, açıkçası bende decavit ishal yapmıştı ondan dolayı imom kullandım. İkinci gebelikte ishal yapmadığı için hep decavit kullanıyorum m yan etkisi olmadı. Sadece Biraz büyük hap. Bir fark var mı diyorsan bence yok. İkinci bebeğim kilosu gelişimi gayet güzel. Bennde değerlerim iyi çıkıyor hep. Decavit gayet iyi bir multivitamin 👍 bir kutu imom bulundurdum OMEGA için, haftada bir iki alıyorum. Düzenli balık yediğim için o da. Etkili mi gerekli mi açıkçası bunu da bilmiyorum 🤔