Sevim-b 36+4 deyim. Sabah uyandığımdan beri adet sancısı gibi bi şey var (çok şiddetli değil ama rahatsız ediyor) benim haftamla uyumlu bunu yaşayan var mı? Normal midir?
Mrymmstf Bende de olmuştu ama bir kontrol edin ne kadar sürede oluyor gelip geciyor mu yoksa tekrarlıyormu bebek döndükçe böyle ağrılar olacağını söyledi bana doktor