Busrabalta bende hazıranın 4 u gorunuyor bende klıma acıyorum benımkıde erkek nasıpse, sabit 24 te tutacagım klımayı salonda , hıc kapamıyorum malum sıcaktan , yatakodasında tutarım bebegı zaten 40 cıkana kadar hep uzunkollu aldım gıymesı ıcın ılk gunlerde