Aloneanqel ayyyy beeeeennn ✋🏻🙏zaman geçmiyor cidden. Çalışıyorum canım mecburen evden uzaktayım. Geldiğimde dinlenebiliyorum. Ara ara kahvaltından 1,5-2 saat sonra mide bulantısı yaşıyorum ama lavaboya koşturucak kadar değil🤷🏼♀️kimi zaman da hiç olmuyo. Bugün hiç yaşamadım mesela. Arada vajinada değişik bi his yani tarif edemiyorum😬 henüz doktoruma da gitmedim haftaya düşünüyorum🙏 Sen de ne gibi belşrtiler oluyor? Ben de çok merak ediyordum bunu iyi ki gördüm seni 😍 belki bizim gibi 4 haftalıklar 🐣 toplaşırız☺️