Benim doktorum sabah aç karnına içmemi söyledi öylede devam ediyorum sabah uyanır uyanmaz ilk onu içiyorum hiç bir zararı yok bebeğin tutunabilmesi için kanlı ortama ihtiyacı var dedi ortam ne kadar kanlı olursa o kadar iyi beslenir ve tutunur demişti. Ben 100 mg kullanıyorum bu çok büyük bir doz değil. Mutlaka size verdiğide aynı dozlardadır.