Kenanizm18 8 aylık hamile arkadaşım hamilelikte oluşan tansiyon hastalığından olmuş ve teşhis koyamamışlar 3 gün egepol acile gitti serum verip gönderdiler 4.ü gidişinde acil doğuma aldılar doğumdan sonra 7 saat yoğun bakımda kaldı hiç kimse ilgilenmedi ve müdahele edilmediği için vefat etti 😔 tv de de cıktı.
Bir diğer arkadaşım doğumda bebeği nefes alamadığı için hemen küveze koymuşlar 1 gün boyunca getirmemişler bebek bir gelmiş heryeri kaka içinde hiç temizlememişler bende bunları yaşayınca gidemedim ama doktorum çok ilgiliydi cemil bey ile telefonda kaç defa görüştüm doktorlarda sorun yok fakat diğer hemşire ve ilgili personel kimse onlar ilgisiz
Tabi bunlar heryerde olabilir benim en yakınlarım yaşadığı için içim rahat etmedi ve bıraktım o hastaneye gitmeyi