Elfela benim uygulamaya göre 7 haftalıkken gittim doktora keseyi gördük ama kalp atışı için erken 1 aylık görünüyo bebek iki hafta sonra gel geç döllenme olmuş dedi. Bana doktora gitmek için acele etme bir iki hafta daha bekle kalp atışını da duyarsın dediler dayanamadım🙈 sana da biraz bekle derim ama işte insan duramıyo☺️