gulsuayan Haftamıza girdik normalde olmuyordu sigara kullanıyorum ama çok az yani günde 1 en fazla 2 o da en hafifi maalesef bugün bir anda alttan vajinada sancım oldu bıçak saplanır gibi kasığıma da vurdu biraz sancı sonra geçti yaşayan var mi ??
betllyanar- gulsuayan canım normal heleki birde iş yapmış olayım ya da yürümüş olayım koltuktan kalkarken yatakta dönerken bile sancı ve agrı hissediyodum 37deyim daha da arttı. Ama doktorunuzla görüşmede mutlaka dile getirin içiniz rahat etmiyosa acile gidin 😇
leylo29 gulsuayan aynn canım bnımde 23 haftamda basladı sıkayetler hala devam edıyor 37 haftalık oldum hala devam doktor normal dıyor
gulsuayan betllyanar- cok şükür hemen geçti sizin de çok az kalmış Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏼🌸
gulsuayan leylo29 normalse iyi bari sabrederiz acıya sızıya yeter ki iyi olsunlar Rabbim seni de bir avazda kurtarsın canım sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏼 🌸
leylo29 gulsuayan amınn canım bnım sgol allahım hepize yardım guc kuvvet versın saglıklı sekılde kucagımıza alalım yavruları