13-rayne-06 Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim bugün kontrole gittiğimde doktorum sol yumurtalığımda kist olduğunu söyledi (4cm) bi sorun olmaz dedi ama bu durumu yaşayanlar var mı? Gebelikte sıkıntı yaratır mı? 🤷♀️
Cananyildiz 13-rayne-06 bendede kist var canm hemde cok ağrıyor yapıyor bende 6+5 doktorum sorun olmaz dedi
13-rayne-06 Cananyildiz evet benimde ağrı oluyor ama çokda değil. Ağrı önemli değil de bebeğe birşey olmaz dimi?
Cananyildiz 13-rayne-06 yok olmaz ben özellikle sordum doktora hic bir sakıncası yok dedi ki kisti olan çok kisi var