Merhabalar
07 Ocak ilk adet günüm gecen hafta doktora gittim ultrasonla baktılar. Doktor sanki birsey var dedi kan tahlili yaptı . Yaptığı tahlilde sonuç kısmında 5903,7 -durum kısmında da yüksek yazıyor .ama doktor 7-10 gün içinde gel normal gebelik mi dış gebelik mi anlarız dedi. Bugün gitmeyi düşünüyorum ama korkuyorum da neden dış gebeliği ortaya atmış olabilir ki.