mrs_elisah Eslemezgi küçükse sadece kolları kundak yapabilirsiniz. Onlar kollarını istemsizce kaldırıyorlar ve ondan korkuyorlar. Bende kızıma belli bir süre yarım kundak (sadece kollarını) yaptım.
Eslemezgi mrs_elisah ben hiç kundak yapmadım oyuzden yaptığım zaman uyumuyo agliyo alışık değil yani kundaga