Ben defalarca yaşadım maalesef bir kere olunca bir daha olma ihtimali artıyor doğal elma sirkesini sulandırıp yıkayabilirsin bir de hindistan cevizi yağı sürebilirsin kaşıntı için çok iyi geliyor bana da doktorum önermişti. Kontrolde sana fitil verir doktorun rahatlarsın. Geçmiş olsun 🌸