1oguzannesi Yaşayanlar varmı arkadaşlar 119 a çıkıyor en fazla . Panik atak rahatsızlığım olduğu için çok korkutuyor bu durum beni . Test yaptırmadım ama eminim covid olduguma 😔
1oguzannesi Bayhanayse geçen sene de atlattım belirtileri birebir aynı .eklem kas ağrısı baş boğaz ağrısı aşırı halsizlik var .
1oguzannesi Fulyaaa1 geçen sene Ekim ayında atlatmıştım o zamanda olmustu ve dediğiniz gibi bir süre daha devam etti şimdi yine aynı şekilde oldu anlam veremiyorum neden olduğuna