16.haftamdyaım sabah pembe akıntı geldı hemen doktoruma gıttım bebekte bırsey yok dedı tahlıl istedi idrar yolu enfeksıyonu var dedı.Bakteri cogalması ve keton yuksek yani dedi susuz da kalmısın dedi.İlk gebelıgım cok telas yapıyorum bebege bırsey olmasın diye basına gelen varmı yardım rica ediyorum tavsıye :(