ecrnnisa dün 37+2 de 2900 çıktı, biz hep 1-2 hafta geriden geliyoruz ama bunu ben ultrason kayıtlarından takip ediyorum doktorum 2 hafta geriliğin yada ileri olmasının çok normal olağan bi durum olduğunu söylüyor sizde geç döllenmede mevcutmuş korkulacak bi durum olduğunu düşünmüyorum tabi doktorun lafı üstüne bişey diyemem