Ozlem16092018 bende hep uyuyorum sonra bu günleri arayacagiz çok uykusuz kalicaz bari şimdiden depolayalim😀😀hava sıcak bu saatlerde biryere çıkılmıyor ben genelde evdeyim bi markete fırına flan çıkıyorum suyum kanamam gelirse dışarda olmak istemiyorum normal dogum istediğimden bekliyorum öyle işte ☺☺