SelmaGl Kızlar emzirirken malt içeceği kullanan varmı? Sütü artttırıyor mu gerçekten? Kullananlardan marka tavsiyesi alabilir miyim? E bebekteki çok tatlı onu asla içemiyorum başka öneri var mı?
minikkoalammm SelmaGl e bebekteki çok işe yaradı sulu pekmez tadı veriyor soğuk tüketildiği için bana anlatıldığı kdr şekerli gelmedi
SelmaGl minikkoalammm ben ilk doğumumda kullanmıştım daha doğrusu kullanmaya çalışmıştım. Çok şekerli geldi ve uzun vadede kullanımı kilo yapar diye düşünüyorum
minikkoalammm SelmaGl kuzum ben çok şeker tüketen biriyim bana da bir arkadaşm önerdi soğuk tüketiceksn dedi sulu pekmez tadı veriyor öyle aşırı tatlı değil soğuk olması da belki şekerimi bastırıyordur bilmyrm
SelmaGl minikkoalammm evet tatlı tüketenlere göre çok tatlı değil. Dediğiniz gibi pekmez gibi tadı var kötü değil ama ben içememiştim valla eltime vermiştim hatta😂
SelmaGl minikkoalammm onlarıda gördüm geçen gün bira mayası hapıymış sanırım araştırmalarım devam ediyor 😂