Semihabzkn Kızlar 5hafta 5 günlük hamileyim karaciğer enzimlerim yüksek çıktı bu sıkıntıyla karşılaşan oldumu
CansuDRY Semihabzkn Kardeşimde olmuştu. Kusmaktan kilo verince kendiliğinden düzeldi. Kilo probleminiz var mı bilmiyorum. Karaciğerdeki yağlanmadan olabiliyor.
guzelbebegimmmmm Semihabzkn eşimin yiğeninde oldu. 5. Ayda çıktı. Çok zor dönemlet geçirdi ya😔 son 2 ay hastanede yattı. İnşallah sizin böyle olmaz
Semihabzkn Evet bugün keseyi gördüm fazla kilomda yok kızlar inşallah bu bana sıkıntı olmazz .dahiliyeye acil görünmem lazımmış