Ablam 35+3 oğlunu normal doğurdu (enfeksiyondan kaynaklı erken doğum oldu). Bebek küveze alınmadı çok şükür gayet sağlıklydi. Hiç erken doğum yapmış bebeğe benzemiyordu.Yalnız Ablam kan ilaçları kullanmamış bir hafta sonra ateş üşüme şikayetiyle hastaneye kaldırıldı iki gün hastane yattı kan verdiler. Bu arada Bebek 2900kg 50cm doğdu. Doğduktan sonra da her ay 1kg fazla kiloo alıyordu tombik bebekti. Maşallah bebekler güçlü oluyor toparlıyorlar kendilerini👍