Nur5201 Mervekkkk ben de adet tarihime göre 8+5 te gittim bebek 6+1 çıktı adetim düzensiz doktor kese büyük ama bebek gelişimi durdurmuş olabilir dedi haftaya tekrar bakacak dua eder misiniz hayırlı sonuçlar alalım
Phrella Mervekkkk merhabalar benim de kese bebeğe göre büyük sizde bi sıkıntı oldu mu gebeliğiniz devam ediyor mu benim bebek 7 haftalık kese 9,5 hafta dedi doktor yüzde 90 düşük olur dedi
Mervekkkk Phrella hemen başka doktora görünün lütfen kulak vermeyin tek bi doktora. Ben başka doktora göründüm şu ah 20. Haftadayız çöl şükür her şey yolunda binlerce şükür sizin için dua edeceğim
Phrella Mervekkkk çok teşekkürler. Sizde de benimki gibi hafta farkı var mıydı bebekle kese arasında zamanla kapandı mı fark nasıl oldu
Mervekkkk Phrella doktorum kesen büyük bebek küçük ama bu çok büyük bi sorun değil demişti bebeğim de hala bir hafta geriden geliyor
Saglikguzellik Mervekkkk Phrella arkadaşlar benim de kesem bebeğe göre büyük. Bir sorun yaşadınız mı ???
Mervekkkk Saglikguzellik şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım inşallah hiçbirimiz yaşamayız rabbim hayırlısıyla kucaklarımıza almak nasip etsin 🙏🏻
Phrella Saglikguzellik benim de çok şükür gebeliğim sağlıklı bir şekilde ilerliyor bi sıkıntı olmadı ama ilk 3 ay hep acabalarla düşük olacak stresiyle geçti😓