Devam ediyor. Doktordan 24 haftalık gebelik mevcuttur şeklinde bir durum bildirir rapor alman yetiyor. Bi de dilekçe yazarsın, işte 1 temmuz 2021 tarihli kademeli normalleşme genelgesi kapsamında idari izinli sayılman konusunda. O kadar, o günden itibaren izinli oluyorsun