Benim de ikiz kızlarımdan biri 1 hafta geriden geliyor. Perinatolog, gelişim geriliğinin 32.haftadan önce oluşması sorunludur, bu sorun iki durumdan dolayı oluşabilir dedi. Ya anne baba da çok uzun boylu, iri kişiler değildir, bebek de minyon olur dedi. Ya da genetik bir sorun vardır dedi. Ama biz zaten nipt testi yaptırmıştık. Bir anomali saptanmamıştı. Aralarında şu an 200 gr gibi bir fark var ama fark açılırsa erken doğum olur dedi