Dolunaybelinay Çizginiz göbek deliğinden aşağı doğru mu yukarı doğru mu? Ve cinsiyet belirleme de alakası varmı?
pusatmom35 Dolunaybelinay hem aşağı hem yukarı çok koyu olmayacak şekilde çizgi var . Cinsiyetle alakasını hic duymadim
_Berna_ Dolunaybelinay Aşağıda çok belli yukarıda fazla yok. Cinsiyetimiz kız. Böyle bişey duymuştum ama pek inandırıcı değil açıkçası😏
Asenahil Dolunaybelinay 14+5 haftalığım 9. Haftada gördüm çizgiyi şuan git gite daha da belirginleşiyor cinsiyeti nasıl anliyoruz çizgiden peki?
Asena17 Dolunaybelinay asagi mi yukari mi bilmem ama cizgi var hem altta hem ustte var kızım olucak cinsiyetle de alakali oldugunu dusunmuyorum 33 haftaligim
irem-Dora Dolunaybelinay Benim çıktı ama aşağıda, 26.haftadayim erkek cinsiyeti. Çizgiyle alakası olduğunu sanmıyorum o yüzden kiminde hiç olmuyor
BrcHsyn Dolunaybelinay Benim ilk kızımda aşağıya doğru hafif kahvemsi bi çizgi oluşmuştu doğduğunda aynısı ondada vardı hala belli belirsiz duruyor kızımdaki , şuan hamileyim 2.kızıma bunda oluşmadı hiç bence cinsiyetle ilgisi olduğunu düşünmüyorum 😊
Dolunaybelinay Ben 10+4üm neredeyse 2 haftadır farktettim göbekten aşağo doğru oluşmuş çizgi baya da belirgin sonlara doğru daha koyulaşır heralde 😬
Aysun1981 Dolunaybelinay benim hem asagi hem yukarı. birde göbek deliğimin etrafında kalp şekli oluştu 🥰