Semacakan 26+6 haftalığız 850 gram bebeğim bana az geldi doktor normal dedi ama sizlerin ne kadar aynı haftada olanlar cevaplayabilir mii 🙏🏼
Esos00 Semacakan Doktorunuz normal dediyse normaldir. Kimseyle kıyaslamayın herkesin yapısı farklı olduğu için bebelerin gelişimi de farklı 😌
Busra2013 Semacakan bıraz az geldı bana benm bebıste az az alıo ama 2500 gectı suan senınkıde gecer saglıklı olsunlar kılo alırlar ben 28 de gıttıgımde 1100 grmdı 34 de 2350 suan 37 olduk pazartedı kontrol 2500 gecmıstır sızınde gecer
Nurakin077 Semacakan canım ben 25+3 de gittim kız bebeğim olacak. 900 gram dedi internetten baktım bu haftalarda 750 ile 1000 gram diyordu yanlış hatırlamıyor isem şuanda 26+0 dayız bakalım 1.5 ay sonra gitmeyi planlıyorum o zaman kaç olur bilemem 22 hastalıkken de 467 gramdı ayrıntılı usg de normal bence protein alımını arttır
Bebiscann Semacakan normal aralıkta bir kilo canım sıkıntı yok, et balık ballı süt muz ceviz ye kilo almasını istiyorsan
Cerenleyim Bence çok normal. Bugün 27 haftalık olduk. Dün doktordaydım 950 gramdı bebişim, doktorum gayet normal olduğunu söyledi.
Asena17 Semacakan tam 27 haftalikken 1277 kg idi kızım her bebek bir degil kuzum kiyaslamak olmaz ve cihaz farki da var onu da katmak lazim
Ddilayyyy Semacakan canım ben bugün gittim doktor kontrolüne 26 haftaligiz bizde 870 Gr kilosu bana da az geldi gibi ama normalmiş bu aylar bu civarda olması