ikramomm senin zayıflığınla hiç bir alakası yok canım emin ol, ben 48 ile hamile kaldım boyum 1.70 o kadar zayıftım ki anlatamam, buna rağmen doktorum 14. Haftaya kadar kilo almana gerek yok dedi sonrasında yavaş yavaş almaya başlarsın dedi. Evet öyle de oldu vitaminlere başlandıktan sonra toplarlandım ama 17. Haftada kovid oldum 19. Haftada doktora gittim ben 3 kilo vermiştim ama bebeğim gelişmeye ve kilo almaya devam etmişti. 20. Haftadan sonra da kilo almaya başladım. Önemli olan sağlıklı beslenmek sen sağlıklı beslen yeterli💕🌸