Mevaninannesiii Yesim96 erkek gösteriyor her yer fakat doktor geç de olsa kız dedi canım , burda da sürekli değişen cinsiyetleri okuyorum korkmuyorum değil 🙈😂
Yesim96 Mevaninannesiii bende bakıyorum erkek çıkıyo aslında gitsem öğrenirim 13 haftalığım sanki kendimi erkeğe inandırmışım gibi geliyo bide tatlı yemeyen ben şuan tatlıya meyilliyim göstergelerin hepsi erkek😂😂
Mevaninannesiii Yesim96 hiç tatlıya bağlama canm ilk gebeliğimde deliler gbi tatlı isterdi canım yerdim de kızım oldu😍
Aybennn Yesim96 bende hep tatlı yedim ve hep rüyamda erkek gördüm sonuc kız 🤣🤭 Çin takvimi de kız göstermişti doktor da onayladı 🤗
Poyrazin_annesi Benım dogru cıktı. Teyzemlerede yaptm onlarda dogru cıktı😂 ama illakı yanılma payı vardr
Ayse_35 Bende çin takvimi tutmadı, Kan yenileme testi tutuyor. Bende kan yenileme testini merak ediyorum benim gibi olan var mı? çin takvimi tutmayıp kan yenileme testi tutan🤔
Aybennn Benim Çin takvim i kız gösteriyordu ve canım hep tatlı şeyler istedi bu hafta öğrendik kızım oluyor kuzenime baktık oda erkek göstermişti o da doğru çıktı
Ayse_35 Fatmapekesen kadınlar 3 yılda, erkeklerin ise 4 yılda bir kan yenilenmesindan bahsediyor internet araştır hazır testleri var zaten. Ben buna da inanmıyorum. Bazılarında bu da tutmuyor. Kaldı ki bazı hücrelerimiz iki üç günde bir kan yapımı olur 🤔 neye göre çıkmış bu 3-4 yıl anlayamadım 🤔
Tunurr Yesim96 ilk çocuğumda erkek diyordu erkek oldu ikinci de kız gösteriyor daha öğrenmemize var ama belirti olarak oğluma hamileyken olan şeyleri yaşıyorum sanırım buda erkek olacak
Ayse_35 Elif9292 bu durumda değişiyor demek ki , anladım ki bu işlerde boş😂 şansımız %50 erkek, %50 kız😁 tek doğru bu😂😀