yenianneaday Kızlar normal şartlarda bebeğim 7h 6 günlük olması gerekirken şu an 6h 1 günlük doktor kalp atışını da duyamadı gelecek hafta gel dedi duymamazsam bebek gelişmiyor dedi siz böyle bir şey yaşadınız mı lütfen yardım edin moralim çok bozuk
Medine3868 yenianneaday doktoru değişmekle alakası yok varsa zaten kalp atışını dinletiyor gelişimini görüyor hemen kürtaj olma 8 haftalıkda da duyulmazsa zaten sağlıksız gebelik tir
Birminikcivciv yenianneaday Merhaba bende beş haftalığım (geç döllenme) bugün gittim doktora doktor bana dedi ki 6. Haftada gel eğer kese büyümez bebek görünmese keseyi alalım dedi. Birde kahve lekem var. Sen ilk bebeği ne zaman gördün ? Başka bir doktora daha danış
Zeynepp_ yenianneaday merhaba sizi üzmek istemem ama aynı sey benim başıma geldi normalde 8 hafta olmam gerekiyordu ultrasonda 6 haftalık göründü doktor kalp atışı duyamadi gelişimi durmuş dedi kürtaj oldum geçen hafta inşallah sizin öyle değildir geç döllenme olmuştur kalbinizi ferah tutun hersey allahtan
Happymami yenianneaday ilk gittiğim doktor kalp atışını görememisti ve geriden geliyor dedi bende ertesi gün özele gittim kalp atışını da duydum bebeğim de gayet haftasındaymıs geride değilmiş doktordan doktora değişiyor bence
yenianneaday Medine3868 öyle dedi zaten bir hafta bekle dedi haftaya tekrar duymazsa karar verecem dedi ama canım çok sıkıldı
Zeynepp_ yenianneaday yok hayır daha bisi demedi ilac verdi 20 gün sonra kontrole gel 20 gün ilişki yok dedi büyük ihtimal gidince söyler zaten ben sorucam sebebini ama bana kan pıhtılaşmasi testi felan yapıldı onluk bisi yok şükür
Medine3868 yenianneaday bana da aynısını dedi şimdiye canlanması lazımdı hemen öldü demek istemem aç gel dedi anestezi için sonra gittim 6+1 de pıt pıt attı kalbi elhamdülillah sıra sizinkinde 🌹