Anneadayi89 Ne yesem tadi azimda sürekli afedesiniz gegirme geregi duyuyorum cok berbat bi durum nasil gecer nezaman gecer bu durum 😩
Didemkrgi Anneadayi89 geçmiyor desem canım rahim büyüyor bebek yukarı çıkıyor mide sıkışıyor 4.5 aydır yaşıyorum bide yanma başladı Rabbim hayirlica sabırlıca bugünleri atlatmayi nasip etsin 🙏🙏
nese-kasap Benimki hala geçmedi geçen cuma caviscon verdi doktor rahatlatır dedi faydası var gibi ama onu da kokusundan içemiyorum çok kötü olursam içiyorum zorla