Der Buse0108 ilk bebeğimi20.hafta hissetmiştim şuan 15deyim göbeğimden çekiyor hissediom çok zayıf olduğumdan sanırım
blueberyy00 Buse0108 16+3 de hissettim ilk senin haftalarında da sırt üstü yatarken bebeğin durduğu taraf yumruk gibi oluyordu hissediyordum dokununca
Zeyzeykr Buse0108 19+5 te gece uyumaya hazırlanırken karnımda sanki damar oynaması gibi pıt pıt hissettim kızımı şimdi 2 aylık bebe oldu çok şükür 😁
Elus Zeyzeykr 🥰.Bi süre Titresim gibi birşey oldu bugün o bebek hareketi mi oluyor acaba 😂ilk gebeliğim 18+1 bugün konu açılmışken sorayım sizede 🥰
Zeyzeykr Elus her bebekte farklı olabilir ben öyle hissetmiştim sizinkide baya olmuş bence yavaş yavaş artık hareketlerini hissedebilirsiniz
ilkkalpatisi 18+1 kelebek kıpırtısı gibi bi histi. Bebek mi değil mi emin olamasamda 19+1 de baya uzun hareket ettiğini hissediyordum o zaman emin oldum bebek olduğuna