Gokcemcelik Kızlar dünden beri hemen hemen saat bası her iki gogustenden şeffaf sıvı geliyor . 2. Hamileliğim ilkindede sütüm vardı çok şükür ama gebelikte böyle gelmezdi . Google sordum malum kanser dedi hemen 😂 basına gelen varmi?
Zehra9616 Gokcemcelik normal cano hazirlik yapiliyo malum bizlerinki ilke gore daha hazirlikli sut damarlari😃benimde arada bi cosuyo duruyo falan 😋
Elfvli Gokcemcelik normal . Benimde ilk iki gebelikte böyle bir durum olmadı ama.3. De oldu. O yuzden sezeryandan sonra hemen sutum geldi çok şükür 🤲
Ceylin680 Gokcemcelik bende ilk haftadan beri geliyor süt 29 haftalık hamileyim.galiba ilk bebekte süt verdim kanallar açık diye
Gokcemcelik Zehra9616 yok hic ellemiyorum 😁 emzirirkende süt indiginde sızlar ya arada sızlıyor findik tanesi kadar ıslatıyor . Sütyende takamiyorum göğüslerimin altı kaburgalarımın üst kısmı cayir cayir yanıyor
Gokcemcelik poncikveannesii ya benm yarım saatte bir geliyor sizinde öyle mi ? Google eğer şeffafsa kansersin diyor 😂
poncikveannesii Gokcemcelik sütyen takmynca hemen geliyor şeffaf su gibi üstüm ıslanıyor sütyen sürekli takılı oldğu için çok dikkat etmiyorum ne kadar sürede geldğni🙈
Gokcemcelik poncikveannesii göğüslerimin altı yanıyor diye sütyen takamiyordum takayim bari bende . Cunku süt geldikçe karnımda kasılıyor gibi hissediyorum 😔
Gokcemcelik poncikveannesii devam ederse nst çektirmeye gideceğim . Durur sandım ama baya baktm 7 8 damla geliyor
poncikveannesii Gokcemcelik hiç dokunmamak gerekiyormş mesela benmde gelince dokunup bakıyorum daha çok geliyor o yüzden karışmıyorrm kasılmayı başlatıyor hemen
Gokcemcelik poncikveannesii hic ellemiyorum aslında öylece süzülüp gidiyor😬biraz önce okudum suya damlatinca dağılıyorsa kız dağılmıyorsa erkek diye onu bile denedim bol olunca dağılıyor kız 😁
Gokcemcelik Ceylin680 peki kasılma durumunuz nasıl ? Bende ilkinde süt verdim dediğiniz gibi kanallar açık diye sanırım . Bugün çok toparlanıyor cocuk gecede sancim oldu . Üstüne süt gelince korktm aslında
Eminedmr Gokcemcelik Bende 23.haftada gelmeye basladi boyle bi iki damla doktor normal dedi ama sakın sıkma elleme ovalama dedi
Gokcemcelik Eminedmr benm yarim saate bir sızlayıp 8 10 damla kadar geliyor . Anlamadım sanki emecek çocuk var gibi
Ceylin680 Gokcemcelik sancım geceleri var .sırt üstü yatinca var yan dönünce geçiyor .yalancı kasılma olması lazım bazen sırtım çok ağrıyor.doktor normal bebek büyüyor dedi.ama krp gibi olur gecmesse acile gel bakalım dedi.