Sdnglhn Arkadaşlar bu haftasonuna kadar normal doğumu bekliyoruz,gelmezse 21i epidural sezeryan doğum olacak. Sezeryandan sonra ödemler gidiyor mu el-ayak için ve toparlanma süresi ne kadar oluyor? 🙏🏼
NurNaz Sdnglhn ilk sezeryanimda 2 hafta sürdü ikinci sezeryanla 3 güne toparladım ama yine sağolsun kizkardesim 1 hafta kalldi yanımda odemler kiloda yavaş yavaş gidiyor cnm
Hhilall37 Sdnglhn aynı durumdayız gelmezse 21 şubat ta sezeryan planlıyoruz☺️ doktorumla perşembe günü çatı muayenesinden sonra karar vercez
Hhilall37 Sdnglhn aslında 24 şubat tam 40. Hafta oluyor ama eşimin doğum günü 21 i belki de minişim kendisi de o günü bekliyor ☺️