Kızlar çatı muayenesi oldum evet 5 6 saniyelik bir şey illa ki canı acıyor insanın ama dayanılmayacak bir şey değil herkesin acı eşiğide farklıdır zaten ben ilişki yaşarkende zorlanan biri oldum hep ona rağmen çok aşırı ah vah olmadım,37+1 im şuan 1 cm açılma dedi doktor haftaya salı tekrar gidicem şunu merak ediyorum gittiğimde tekrar açılmaya bakacak mı acaba doktor ?