Ben ılk gebelıkte asırı ağrımdan dolayı gıttım kadın bıseyler yaptı ve oturma sımıdı aldım agrısı durdu bıraz
Ben calısınca merdıvenlerden yuvarlandım yerde kaldım kuyruk sokumum egrılmıstım tuvalete bıle emekleyerek gıttım
Doktor MR cektı asırı kotu olmuş dedı bunun amelıyatı cok zor ve kalıcı hasar sen bunu yapan kadınlar var onlardan bul duzeltsın dedı buldu annem ıste o kazadan sonra sık sık batar bana acır uzanınca bu aralar cok agrıyo agır kaldrdım dıye 2. Cocuk ıstıyorum ama gebelıkle bır alakası varmı yokmu hıc bılmıyom ılk defa duydum acıkcası 🤷🏼♀️ Tekrar ama kadına gıtmem lazım cok agrıyor bacaklarıma agrı gırıyor o derece 😤