Feyz-al korona oldum pazar günü çıktım daha karantinadan korona olmadan önce bulantım falan yoktu hiç bişeyim yoktu kanamam daha önce olmuştu ama geçmişti şimdi ise kaç gündür yatıyorum uzanıyorum gaviscon şurup içiyorum ilaç içiyorum elma yiyorum havuç yiyorum naneli şeker yiyorum böyle hafifletmeye çalışıyorum bebeğim de var 10 aylık onunlada kayınvalidem ilgileniyor