Şimdi ben bir şey fark ettim diyelim. Benim 2 gün önce kasık ağrılarım oldu, gögüslerimde bi şişlik var ve hassasiyet var. Son adet günüm 23-27 ocak şeklinde. Yumurtalama tarihi bu adet tarihine göre 6sı gözüküyor. Adet tarihlerim çok düzensiz. Bir kaç kere gebelik testi yaptım ama negatif çıktı. Ben erken gebelik testi olarak değil de normal gebelik testi alıp yapıyormuşum sizce bir şey fark eder mi? Yani var mı yok mu bilemedim. Kan testi vermelimiyim??