Öncelikle sezaryen düşünen ama korkan ya da yakın zamanda sezaryen doğum yapacak olan hamişlere söyleyebileceğim ilk şey aslaaaa gözünüzde büyütmeyin,kendimi korkuttuğuma asla değmezmiş, bele vurulan anestezi iğnesinden başlamak istiyorum. benim için büyük sıkıntılardan biri oydu asssla hissetmedim sinek ısırığı gibiydi hatta gerginliğime bayaa güldüler 😂 o kadar paniktim ki doktor hazırlık yapıyorum kestiğim anda sana haber vericem dedi karnını kontrol ediyorum şu an diye beni oyalarken bir baktım bebeğimi gösterdi bana, işlem çoktan bitmişti 😅 evladımı gördükten sonrasında hiç bir şeyin önemi kalmıyor zaten, çocuğa bakarken uyutup dikişlerimi atıp odaya göndermişler beni genel olarak sıkıntısız bir doğumdu, gel gelelim sonrasınaaaa benim yaptığım hatayı yapmazsanız hiç bir sorun çıkmaz SEZARYEN DÜŞÜNEN ANNELER DOĞUMA GİTMEDEN ÖNCE MUHAKKAK BÜYÜK TUVALETİNİZİ YAPIN, stresten yapamama durumunda da lavman isteyin, çünkü sezaryen sonrası inanılmaz bir sıkıntılı süreç yaşanıyor, büyük tuvaletini yapmayanlar için. ben 5. Günde tuvalete çıkabildim 4. Günde gaz çıkarabildim,kabus gibiydi vücudunuz gövdeniz şişiyor ve zaten ameliyatlısınız gecelerce ağrıdan ağladım, çocuğumla ilgilenemedim. lütfenn bu dediğimi yabana atmayın sezaryen, bilinçli gidildiği zaman asla korkulacak bir operasyon değil. şimdiden hepinize hayırlı doğumlar korkmayın, inanın doğum fikri sizi korkutuyor işlem korkunç değil :)