Arkadaşlar merhaba bu sorun bir tek bende mi var bilmiyorum ama 22 haftalık hamileyim aşırı iştahsız bi insanım normal de ama hani 1 ekmek yesem de kendimi aç hissediyorum bişeyler yeme gereği duyuyorum meyve yiyorum ne bileyim kalkıp ekmek arası yapıyorum :( doktorum az az ye sık sık ye demişti ama mide aç olunca da durulmuyor ki 🙄