Zehrakaymak Arkadaşlar ikinci bebegime hamıleyım 13 hafta olcam cuma günü hareketlenmedi ve ne zaman cinsiyet öğrenilir ilk cocuğumda 12 hafta iken öğremmiştim erkekti🤗
Semaan Zehrakaymak dün kontrolüm vardı 15 haftalık sordum doktora daha erken ama erkege benzetiyorum dedi 1 ay sonra gel dedi doktorlar erkenden söylemek istemiyor galiba
Saelif Zehrakaymak bende 14 de ögrendim insallah ögrenirdiniz doktora gttinizde saglikla gelsin bebislerimiz 🤲🥰
Saelif Zehrakaymak ilk aylarda hissediyodun sag tarafimda kipirtilar ama kimse ye inandiramadim tam net 19 dan sonra hissetim simdi 30 haftaligim tam net hissediyorm 🥰
123456856 Semaan nasıl erken diyor doktor iyi degıl benım 13 hafta yüz de yüz kız dedi düşün gelişmiş zaten cinsiyeti ki ne alaka başka doktora git bence ögrenırsın
123456856 Zehrakaymak ben ögrendım canım 13 haftamdayım bide kız hemen söyledi doktorum yüz de yüz dedi başka doktora git bence
Semaan Hsgldin3 benim bu doktorum hep geç söylüyor ya özel oldgu halde ilk gebeliğimdede 16-17 falan öğrenmiştim erkege benziyor ama erken dedi 100% erkektir bence 🤣