yagmurrrra ilk 3 ay tadı zehir gibi geldiği için içmedim hiç. Şimdi de nadiren içiyorum. Canım çekerse yapıyorum ama 2 3 yudumdan sonra bırakıyorum. Önceleri bulantıdan, şimdi de mide ekşimesinden pek tadını çıkaramıyorum açıkçası.. günde 1 fincan türk kahvesi içebilirsiniz, zararı olmaz.