Aytencan65 Tedavi gördüm tüp bebekten 5 haftalık gebeyim dün doktora gittim kese var bebek yok 15 gün sonra gel dedi tahminen bebek ne zaman görünür bilgisi olna varmı
Ecem3535 Aytencan65 Benimde 5. Haftamda sadece kese vardı canım 7. Haftada gittiğimizde kalp atışlarını dinlemiştik 🙏
CerenArslan1 Aytencan65 canım benim 8 haftalık göründü kalp atışını falan o zaman dinledik 6. haftada sadece kese vardı
Birminikcivciv Aytencan65 Aynısınıııı bende bugün yaşadım geç döllenme benimde. Keseniz kaç mm ? Kese hergün 1 mm büyümesi lazım. Şaka gibi ki bana dedi ki eğer haftaya kese büyümez bebek gözükmese alırız. 7-8 haftada gözükür diyenler var. Ne yapacağımı bende bilmiyorum
NurNaz Ecem3535 cnm ben uygulamaya göre bgn 7 haftalık geçen hafta salı günü gittim kese var bebek yok haftaya salı gel dedi bgn gittim bebegide gördük çok şükür kaç haftalık diye sorduğumda 6 hafta 3 gunluk dedi bgn için uygulama ileri gösteriyor
yagmurrrra Böyle okudukça dr gidesim gelmiyor bende yeni idrar testinde öğrendim kan verdim sonucu bekliyorum uygulamada 4+3 gösteriyor sanırım daha 2hafta beklerim gitmek için korkuyorum