mucizemibeklerken17 Kızlar selam, henüz 17+3 üz ama benim şimdiden bel ağrılarım başladı. Özellikle gece tuvalete kalkarken çok zorlanıyorum. Hamileler için olan destek yastıkları işe yarıyor mu? Alıp boşa para vermek istemem.
Janya_86 mucizemibeklerken17 kesinlikle tavsiye ediyorum rahat rahat uyuyabiliyorum artık sonrasında bebek destek içinde kullanılabiliyor
BrsnAy27 mucizemibeklerken17 canım ben 7 buçuk aylık hamileyim 1 ay önce aldım o yastıktan tavsiye üzerine ama şöyle soylim bende bir işe yaramadı hala sırt ağrılarım devam ediyor. Çok rahat ettiriyor diyemem birde çok pahalı ben 210 a almıştım. Bilsem almazdım kişiden kişiye değişiyor mu bilmiyorum ama ben fayda göremedim onunla yattığım günle yatmadigim gün arasında bir fark yok aynı sonuç
mucizemibeklerken17 Janya_86 siz hangisini aldınız peki, büyük olan değil de böyle iki parça şeklinde olan var, o daha kullanışlı sanki
Janya_86 Janya_86 ![ @ mucizemibeklerken17 [J şekilli hamilelik yastığı, yan yatan yastığı, saklama yastığı, bebek yastığı ve emzirme yastığı U şeklinde çıkarılabilir ve yıkanabilir kılıflı
mucizemibeklerken17 BrsnAy27 teşekkür ederim canım, evet kimisi işe yaramıyor diyor 😐 o büyük olanlardan değil de küçük iki parça şeklinde olanlardan var, belki o işe yarar
Janya_86 mucizemibeklerken17 bu ürün vücudun her yerini desteklediği için çok konforlu ben çok memnun kaldım umarım sende kalırsın canım😘