-Serpilllllll- bende aynı haftada korona oldum bir hafta oldu hasta olalı 2 aşım olmasına rağmen çok zor atlattım hala sırt ağrım var. Doktor birşey yapmıyor sadece sıvı ve meyve tüketeceğiz başka çözümü yok malesef kendimize dikkat edelim geçmiş olsun ❤️🩹